က်ေနာ္ေနရာေလးကို ေရာက္လာတဲ့ သူငယ္ခ်င္းကို အမ်ားၾကီးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ဗ်ာ

Saturday, March 16, 2013

မယံုလည္း မရွင္းျပေတာ့ဘူး...ဖတ္ၾကည့္ေတာ့......

မနက္ႏိုးလာေတာ့ ေခါင္းက အရမ္းကိုက္ေနသည္။ ညက လမင္းကိုကို MCမ်ဳိး တို႕ႏွင့္
အလြန္အကြ်ံေသာက္ထားသည္ကိုသာ က်ေနာ္ မွတ္မိျပီး အိမ္ကိုမည္သို႔မည္ပံု
ျပန္ေရာက္လာခဲ့သည္ကို မမွတ္မိေတာ့။ အိပ္ရာေပၚက အားယူျပီး က်ေနာ္ ထလိုက္သည္။
ကုတင္ေပၚမွ ဆင္းမည္အလုပ္ ေခါင္းရင္းခုံေပၚတြင္ စာရြက္တရြက္ကိုဖိထားေသာ
ေရတခြက္ႏွင့္ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးတခ်ဳိ႔ကို ေတြ႔လိုက္သည္။ ေဘးဘီကို
က်ေနာ္ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ ကုတင္ေဘးတြင္ မီးပူတိုက္ျပီးသား အသင့္၀တ္ရန္
အ၀တ္အစားမ်ားကို ေတြ႔လိုက္ျပန္သည္။ ဒီေန႔က ခါတိုင္းေန႔ေတြႏွင့္
မတူ........က်ေနာ္႕ အတြက္ နည္းနည္းေတာ့ ထူးဆန္းေနမိသည္။ ေဆးကိုေသာက္လိုက္ျပီး
ေရခြက္ေအာက္က စာရြက္ကို ယူၾကည့္လိုက္သည္။ စာရြက္ေပၚတြင္. . .

ေမာင္... (မိန္းမက က်ေနာ္ကို အဲ့ဂလိုပဲေခၚပါသည္..ခ်စ္တာကို)
ခင္ ေစ်းသြားလိုက္ျပီ
ေမာင့္အတြက္ မနက္စာကို စားပဲြေပၚမွာ အဆင္သင့္ ျပင္ထားေပးခဲ့တယ္။
ေႏြးေနတုန္း စားလိုက္ပါေနာ္...
ေမာင့္ရဲ႔
ခင္

တခုခုေတာ့ တခုခုပဲ.. ညက မူးမူးႏွင့္ က်ေနာ္ ဘာေတြေျပာမိလုပ္မိလိုက္ပါလိမ့္္..
လူမွန္းမသိ မူးေနေတာ့ ဘာကိုမွ စဥ္းစားလို႔ မရခဲ့။
ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာ ႏွင့္ စားပဲြေပၚက အုပ္ေဆာင္းကို က်ေနာ္ မ
ၾကည့္လိုက္သည္။မနက္စာက အေငြ႔ တေထာင္းေထာင္းႏွင့္
တကယ့္စားခ်င္စဖြယ္...........ေဘးတြင္ မနက္ပိုင္း သတင္းစာကို
တင္ထားေသးသည္။ မနက္စာကိုစားရန္ က်ေနာ္ ထိုင္လိုက္စဥ္ အခန္းထဲမွ
သားထြက္လာသည္ကို ျမင္လိုက္ေတာ့... "သား...မေန႔ညက ဘာေတြ ျဖစ္ေသးလဲ"
"အင္း.....မေန႔ညက ညဥ့္နက္မွ ေဖေဖမူးျပီး ျပန္လာတယ္ေလ.. အိမ္ေရာက္ေတာ့
ေမေမကို ေအာ္ေငါက္တယ္...ေနာက္ျပီး ေတြ႔ရာပစၥည္းေတြကိုရိုက္ခဲြတယ္..."
သား၏စကားကို က်ေနာ္ေကာင္းေကာင္း သေဘာမေပါက္ႏိုင္ေသးဘဲ ထပ္ေမးလိုက္မိသည္။
"ဒါဆို ေဖေဖထလာေတာ့ တအိမ္လံုး သန္႔ရွင္းေနတာပဲ.ရိုက္ခဲြထားတဲ့ အရာေတြလဲ
မေတြ႔ပါလား.....ဒါကို သား ေမေမက စိတ္မဆိုးတဲ့အျပင္ ေဖေဖအတြက္ အကၤ်ီေတြ
မနက္စာေတြ အဆင္သင့္ ျပင္ထားေသးတယ္"
"ေအာ္ အဲဒါလား...မေန႔ညက ေဖေဖမူးျပီး ျပန္လာေတာ့..ေမေမက စိတ္ဆိုးတာေပါ့။
ေဖေဖ ေအာ္ေငါက္ေနတဲ့ၾကားထဲ ေမေမက ေဖေဖ့ကို အခန္းထဲဆဲြေခၚျပီး အ၀တ္လဲမလို႔
ေဖေဖ့ အကၤ်ီကို ခြ်တ္ေတာ့ ေဖေဖက ေမေမ့ကို တြန္းထုတ္ျပီး ေအာ္လိုက္ေသးတယ္"
"ေဖေဖ ဘယ္လိုေအာ္လိုက္ေသးတာလဲ...သား"
"ကေလးမ...သြား..ငါ့အနားမလာနဲ႔ ..ေ၀းေ၀းသြား..ငါ့မွာ အိမ္ေထာင္ရွိတယ္ တဲ့"

က်ေနာ္တစ္ေယာက္ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး ျပံဳးလိုက္မိသည္။
ေနာက္ အေငြ႔ တေထာင္းေထာင္းထေနေသာ မနက္စာကို ျမိန္ရည္ယွက္ရည္ စားလိုက္သည္။
ဒီမနက္ က်ေနာ္မိန္းမခ်က္ထားတဲ့ ထမင္းတစ္နပ္က က်ေနာ္ဘ၀မွာ အရသာရွိဆံုးပဲဗ်ာ....

အားလံုးပဲ..အဆင္ေျပပါေစ.........
ကိုမ်ဳိးေအာင္(ေရႊဂြန္းေျမ)

http://www.shwemyotaw.com/forum/topics/5442636:Topic:4692868 မွကူယူပါသည္။

No comments:

Post a Comment