က်ေနာ္ေနရာေလးကို ေရာက္လာတဲ့ သူငယ္ခ်င္းကို အမ်ားၾကီးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ဗ်ာ

Saturday, March 16, 2013

အားလံုးပဲ မဂၤလာပါ........
က်ေနာ္လည္း လိုင္းေပၚမတက္တာနဲ႕..
အဖြဲ႕ထဲမွာ ..ပို႕စ္ ေတြ.မတင္ျဖစ္ဘူး.......
လူ႕ျပည္မွာပဲ အလုပ္ေတြရႈပ္ေနလို႕ ခုျပန္တက္လာျပီေနာ္...
ဘာမွေတာ့မရွိဘူး...အပ်င္းေျပ.ဥာဏ္စမ္းေလးတစ္ခုေလာက္တြက္ၾကည့္လိုက္ပါဦး...
ဒီေမးခြန္းကို..သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က..ဟိုတုန္းကေမးခဲ့တာပါ......
က်ေနာ္နဲ႕ လမင္းကိုကို ႏွစ္ေယာက္ ဆီ( ၁၀) ပိသာ သြား၀ယ္ပါတယ္..
ဒီလိုနဲ႕အိမ္ျပန္ခဲ့ၾကတာ ..လမ္းေရာက္ေတာ့ လမင္းကိုကိုကေျပာပါတယ္
မသယ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ေလးတယ္ တဲ့ ..ကိုမ်ဳိးေအာင္ရဲ႕..ဆီ (၅) ပိသာ ကိုျပန္ယူေတာ့တဲ့
အဲ့ဒါမွ ...ဒြတ္ခပဲ...ဆီခြဲဖို႕တြက္ ခြက္လည္းမရွိ ၊ခ်ိန္ဖို႕တြက္ခြက္လည္းမရွိ....
ဒါနဲ႕ က်ေနာ္တို႕လည္း ေရွ႕မွာေတြ႕တဲ့...ထူးထူး၀ါး အိမ္မွာ..ထည္႔စရာခြက္ေတြသြားေတာင္းပါတယ္
ထူးထူး၀ါး ေပးလိုက္တာက (၇) ပိသာခြက္နဲ႕ (၃) ပိသာခြက္ပါ....
သူငယ္ခ်င္းတို႕က က်ေနာ္နဲ႕ လမင္းကိုကို ႏွစ္ေယာက္တြက္
(၁၀)ပိသာ၊(၇)ပိသာ၊(၃)ပိသာ ခြက္ေတြကို ယူျပီ..က်ေနာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္တြက္
ွဆီ တစ္ေယာက္(၅)ပိသာစီ ကူခ်ိန္ေပးၾကပါ.........မ်က္မွန္းနဲ႕ေတာ့မခြဲေပးနဲ႕ေနာ္
အတိက်ပဲလိုခ်င္ပါတယ္.....ကူညီပါဦ.......

No comments:

Post a Comment